بررسی سئو سایت رقبا بدون افزونه
8 ابزار حرفه ای برای بررسی سئوی وب سایت افق وب
در تست سئو سایت، شما باید بدانید در حال حاضر سئو داخلی و خارجی سایتتان در چه وضعیتی قرار دارد؛ چطور آنها را بهبود بخشید و در نهایت چه اقداماتی برای بهبود رتبه سایتتان نیاز است. آنالیز سئو داخلی سایت تنها برای بهبود وضعیت کنونی سایت نیست، بلکه چشم اندازی را از آینده وب سایت در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه که در نسخه رایگان و محدود نیز ارائه شده، برای سایتهای بزرگ با صفحات متعدد کاربرد دارد. فرآیند بررسی همه صفحات در یک سایت بزرگتر و پیچیدهتر میتواند بسیار زمانبر و خستهکننده باشد. ابزار «Screaming Frog» کمک میکند تمامی این جستجو در مدت زمان محدودی انجام شود.
از Frase می توانید برای توسعه و بهینه سازی محتوا بر اساس رقبای خود در نتایج جستجو استفاده کنید. شما میتوانید در عرض چند دقیقه گزارش دقیقی از همه بک لینکهای آنها، در کنار دامنه و صفحات ارجاعدهنده، تهیه کنید. در ادامه نمودارهایی را مشاهده خواهید کرد که میزان ترافیک، کلمات کلیدی و رشد بک لینک رقبا را در طول زمان و همچنین توزیع ترافیک وب سایتشان را بر اساس کشورها نشان می دهد. روش بعدی برای تجزیه و تحلیل سئوی سایت های رقیب، استفاده از ابزار SEMrush است. البته سایت مربوط به این ابزار برای کاربران ایرانی محدود شده است و ناچار به تغییر IP خواهیم بود. پلاگین AIOSEO شامل بخش های مختلفی است و هر کدام از این بخشها، اطلاعات متفاوتی را به شما میدهند.
با آ اچ رفز کمپین های بازاریابی سئو ی رقبا را بررسی کنید با این سایت میتوانید نگاهی عمیق در بررسی سئوی هر سایتی داشته باشید که یکی از نکات مثبت آن است. منظور از لینک سازی داخلی، لینک دادن از صفحه ای به صفحه دیگر از همان سایت است. لینک سازی داخلی این امکان را به شما می دهد تا صفحات سایتتان با سرعت بیشتری توسط ربات های گوگل ایندکس شده و از طرفی کاربران نیز به صفحات دیگر هدایت شوند. اما لینک سازی داخلی اصول و قواعدی دارد که عدم رعایت کردن آنها نه تنها تاثیر مثبت نخواهد گذاشت، بلکه موجب ترک صفحه توسط کاربر نیز می شود. از ویژگی های منحصر به فرد این ابزار، این است که می توانید به راحتی و به صورت همزمان سایت خود و سایت رقیب را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می توانید به مدت 14 روز به صورت رایگان از امکانات این سایت بهره ببرید.
اما به هر ترتیب اگر از این ابزار استفاده کنید، گام مهمی در تحلیل سایت رقبا ، آنالیز بک لینک سایت رقبا و سئو سایت برداشته اید. یکی از ویژگیهای برجسته Website Auditor این است که گزارشهای کاملی از وضعیت صفحات سایت ارائه میدهد، از جمله طول عناوین، تعداد کاراکترهای متا دیسکریپشنها، و استفاده از تگهای H1 تا H4. این اطلاعات به شما کمک میکند تا محتوای سایت خود را بهینه کرده و در نتایج جستجو عملکرد بهتری داشته باشید. با استفاده از این راهحلها میتوان از تکرار کلمات کلیدی جلوگیری کرد و به جای آن محتوای متنوع و مفیدی برای کاربران و موتورهای جستجو تولید کرد. این استراتژیها نه تنها به ارتقای سئو کمک میکنند بلکه تجربه کاربری بهتری را فراهم میآورند. علاوه بر این، جی تی متریکس به کاربران امکان میدهد تا زمان بارگذاری، اندازه صفحات، تعداد درخواستها و همچنین جزئیات مربوط به بهینهسازیهای پیشنهادی را مشاهده کنند.
اگر در همه زمینه ها اقدام به بهینه سازی کرده و همچنان جایگاهی در نتایج جستجو ندارید، بهتر است که رقباتیان را از نظر فعالیت در حوزه تبلغات آنالیز کنید. شاید آنها هزینه های هنگفتی را در این قسمت خرج می کرده و بدین واسطه درصد زیادی از فروش را از آن خود می کنند. Keyword Stuffing به معنی استفاده افراطی و غیرطبیعی از کلمات کلیدی در متن است که معمولاً با هدف بهبود رتبه در نتایج جستجو انجام میشود. همچنین میتوانید محتوای صفحات خود را به صورت دستی مرور کنید تا مواردی که در آنها از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده شدهاند، شناسایی کنید. به بخش Coverage و Performance مراجعه کنید تا اطلاعاتی در مورد صفحاتی که دچار مشکلات سئو شدهاند، دریافت کنید.
به کمک ابزار تجزیه و تحلیل نتایج جستجو می تواند به صورت رایگان اطلاعات منحصر به فردی، مانند شاخص هایی که نشان می دهد یک وب سایت در نتایج جستجو افزایش یا کاهش می یابد را مشاهده کنید. با استفاده از بخش بررسی کلمه کلیدی سلکتک میتوانید کلمات کلیدی رقبا را وارد کنید و چندین نوع دیگر برای استفاده در سئو سایت خود را مشاهده کنید. اکنون که دادهها را جمعآوری کردهاید، گام بعدی استفاده از این دادهها برای ایجاد گزارش تحلیل رقبای SEO است. برای شروع برنامه ریزی محتوای خود، یک لیست کلمات کلیدی یا یک لیست ایده های محتوا ایجاد کنید و آن را در یک صفحه گسترده ساده ذخیره کنید یا از ابزاری مانند Ahrefs استفاده کنید. مشکل روش دستی این است که شما رقبای خود در نتایج جستجو را بر اساس تعداد انگشت شماری از کلمات کلیدی تعیین می کنید.
امروزه و در حال حاضر برای اینکه که از رقبا عقب نمانید، درک و رصد کردن کار رقبا خیلی به پیشرفت بیزنس شما کمک میکند. سیمیلار وب سایتی مخصوص برای بررسی سایت هایی رقیب است که اطلاعات بسیار دقیقی از تعداد ورودی های وب سایت، بازاریابی محتوایی، سئو تکنیکال وب سایت و اطلاعاتی از کانال های ورودی وب سایت رقیب را به شما می دهد. سیمیلار وب یک ابزار منحصر به فرد تجزیه و تحلیل رقبا است که کمتر بر روی سئو و بیشتر بر ارائه تصویری واضح از تفاوت های بین دو وب سایت متمرکز شده است. تجزیه و تحلیل رقبا در سئو یک تکنیک بازاریابی است که شامل تحقیق در مورد وب سایت های رقبا به منظور مهندسی معکوس استراتژی های سئو آنها می شود. Frase یک بهینه ساز و دستیار نوشتن محتوای سئو شده مجهز به هوش مصنوعی است.
کیورد استافینگ نه تنها برای کاربران تجربهای ناخوشایند بهوجود میآورد، بلکه با توجه به Search Intent یا قصد جستجوی کاربر نیز همخوانی ندارد. گوگل به جای تمرکز بر تعداد کلمات کلیدی، به درک بهتر نیاز کاربران و ارائه محتوای مفید و مرتبط با آن نیازها پرداخته است. محتوای پر از کلمات کلیدی تکراری معمولاً فاقد عمق، کیفیت و اطلاعات مفید برای کاربران است و تجربه کاربری ضعیفی بهوجود میآورد. به جای استفاده از این تکنیک، بهترین راه این است که روی تولید محتوای باکیفیت، طبیعی و مرتبط با هدف جستجوگر تمرکز کنید، که نه تنها برای موتورهای جستجو بلکه برای کاربران نیز مفید و جذاب باشد. جت سئو یکی از ابزارهای فارسی زبانی است که کلیه خدمات سئو و تحلیل و بررسی سایتها را در اختیار شما قرار میدهد.
این کار میتواند در درک بهتر چگونگی موفقیت وبسایتهای دیگر و چیدن استراتژی سئو کمک کننده باشد. همچنین شما میتوانید با ورود به صفحه ی سئو تکنیکال (SEO technical) چیست؟ ۴ ابزار سئو تکنیکال را مورد بررسی قرار دهید. در تحلیل و بررسی سئو خارجی سایت، به کمک ابزارهای مختلف مثل ابزارهای بررسی بک لینک های سایت رقبا، وضعیت بک لینک های سایت خود و رقبا مورد بررسی قرار می گیرد. اینکه بک لینک ها از چه وب سایتی با چه اعتباری و از همه مهم تر با چه انکر تکستی به سایت شما داده شده است، بسیار حائز اهمیت است. لینک های اسپم سایت شناسایی می شود و فرآیند حذف بک لینک های اسپم با ابزار Disavow آغاز می شود.
بسته رایگان ابزار SimilarWeb اطلاعات مفیدی به کارشناسان سئو و دیجتال مارکترها میدهد. این ابزار برای تیم دیجیتال مارکتینگ، سئو و برندینگ کسبوکارهای کوچک و متوسط نوپا لازم است چون اطلاعاتی را دراختیارشان میگذارد تا بتوانند باقدرت وارد بازار شوند و خود را از رقبا متمایز کنند. از یک سرویس رایگان مانند Builtwith استفاده کنید تا نگاهی به ابزارها و افزونه هایی بیندازید که رقبا در وب سایت های خود اجرا می کنند. خواهید دید که وب سایت وی در کجا میزبانی می شود، از چه سرویس های ایمیلی استفاده می کنند و ممکن است ایده هایی را برای ابزارهایی که می خواهید در سایت خودتان امتحان کنید نیز بدست آورید. بیشتر قابلیت این پلتفرم برای کسب و کارهایی است که می خواهند بک لینک ها را رد کنند. همچنین تمام ویژگی های مرتبط با تحقیق در مورد بک لینک های رقبا و جامع ترین داده بک لینک موجود را در اختیار دارید.
اگر رقبای شما چنین نکرده باشند، ممکن است ترس از قیمت های شما ترسناک باشد، اما شفافیت در قیمت گذاری در واقع چیز خوبی است. به علاوه می توانید ویژگی ها و مزایایی را ارائه دهید که آنها این ویژگی ها را ندارند. صرفه جویی در زمان، بهره وری بیشتر و داشتن داده ها برای تصمیم گیری آگاهانه از ویژگی های همه این ابزارهای سئو است. به طور کلی این پلتفرم برای تولید محتوا و بررسی موضوعی رقبا بسیار کاربردی است. این ابزار یافتن پیوندها را با جستجوی معمولی، مانند افزودن TLD آسان میکند، اما میتوانید پیوندهایی را که چندین سایت مشترک دارند، پیدا کنید. LinkResearchTools ابزار تحقیق لینک است و به عنوان یکی از پیچیده ترین و جامع ترین ابزار لینک سازی فهرستی جامع از پیوندهای خزیده شده سایت دارد.
همچنین، با استفاده از SEMrush میتوانید فرصتهای جدیدی برای کسب ترافیک ارگانیک شناسایی کنید و استراتژیهای رقابتی مؤثرتری را در پیش بگیرید. در این آنالیز ها می توانید بفهمید که کاربران سایت های رقیب، کدام ویژگی از محصولات و خدماتشان را دوست دارند و شما بدین واسطه همان محصولات و خدمات را به شکل بهتری ارائه دهید. تنها برای آن میزان از منابع سختافزاری که نیاز دارید هزینه میپردازید و دیگر نیازی به پرداخت هزینههای غیر موجه، در ابتدای فعالیت وب سایت خود، نخواهید داشت. در این تکنیک، یک کلمه یا عبارت خاص بهطور غیرطبیعی و بیمورد در متن، عنوانها، توضیحات متا یا سایر قسمتهای سایت تکرار میشود. از SEMrush یا Google Search Console برای بررسی عملکرد صفحات سایت خود و شناسایی صفحات دچار کیورد استافینگ استفاده کنید. این ابزار طی تحلیل سرعت سایت شما، عوامل موثر بر پایین بودن سرعت سایت را به درستی خواهد گفت و همچنین راه حل های برطرف کردن کندی سرعت را به شما ارائه می دهد.
آموزش کامل استفاده از سایت جی تی متریکس رو در مطلب " آموزش کار با GTmetrix " می توانید مطالعه کنید. شما هم می توانید سایت ها و ابزار هایی را که با آن رقیبان خود را بررسی می کنید برای ما کامنت کرده و نظرات خودتان را در مورد مزایای استفاده از ابزار های بررسی رقبا در سایت رنک فایند کامنت کنید. اما به نظر من، آنچه واقعاً مهم است 10 نتیجه جستجوی برتر است زیرا هر سایتی در 100 یا حتی 10 نتیجه ابتدایی گوگل رقیب نیست. همچنین آمار ترافیک کلمه در طول یکسال به شما ارائه میشود تا بتوانید دریابید که آیا عبارت مورد نظر ارزش سئو کردن و استفاده در سایت را دارد. این تجزیه و تحلیل به شما ایده می دهد که چگونه می توانید استراتژی خود را برای مقابله با نقاط قوت آنها و استفاده از نقاط ضعف آنها تطبیق دهید.
ابزار ماتومو (Matomo) به مجموعهای از ابزارها و امکاناتی گفته میشود که تمام ویژگیها و قابلیتهایی که در گوگل آنالیتیکس وجود دارد را در اختیار شما قرار میدهد. با استفاده از این ابزار، شما میتوانید یک تجزیه و تحلیل کامل آماری از وبسایت خود دریافت کنید. ابزارهای مختلفی برای تجزیه و تحلیل وبسایتها وجود دارند که گوگل آنالیتیکس یکی از بهترین و پرطرفدارترین آنها است. با این حال، بهخاطر تحریمها، خیلی از افراد نمیتوانند از این ابزار استفاده کنند. در این شرایط، باید به دنبال ابزار جایگزین گوگل آنالیتیکس بگردند تا بتوانند دادههای سایت خود را بررسی و تجزیه و تحلیل نمایند.
علاوه بر بررسی کلمات کلیدی در سرپ، بکلینکها و اعتبار آنها، موفق بودن یا نبودن بازاریابی کلیکی (PPC) رقبا را نیز میشود با این ابزار سنجید. یعنی بخش PPC در تحلیل رقبا به شما نشان میدهد که رقبایتان کجا و با کدام کلمات کلیدی تبلیغ میکنند و از آن تبلیغات چه قدر ترافیک نصیبشان میشود. تولید محتوا در بازاریابی دیجیتال نقش مهمی دارد، با این حال اگر این کار را درست انجام ندهید و نقشه راه نداشته باشید، موفق نخواهید شد. یکی از اقداماتی که در این زمینه باید انجام بدهید، آنالیز سایت رقبا و دیدن رتبه سایت آن ها است که به ابزار خاص خود نیاز دارد. در بخش پایانی مقاله به معرفی ابزار جت سئو و اکستنشن سئو که یکی از بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل سایت رقبا است را معرفی می کنیم. در مسیر سئو وبسایت از ترفندها و ابزارهای افزایش ترافیک نیز میتوانید استفاده کنید.
برای متخصصان سئو نیز ابزارهای رایگان وجود دارد که به بهبود سئو سایت کمک می کند. انتخاب ابزار، اینکه چه ابزاری برای شما کارایی بیشتر و صرفه اقتصادی دارد، کاملا بستگی به اهداف و فعالیتهای سایت شما دارد. بهترین گزینه، استفاده از ابزارهایی است که با آنها میتوانید چندین کار را انجام دهید. آژانس دیجیتال مارکتینگ سمفونی از بین ابزارهای مخصوص سئو بهترین ابزارهای رایگان برای بهبود سئو سایت شما را معرفی کرده. امیدواریم با انتخاب مناسب و به کار گیری بهترین ابزار به اهداف خود در زمینه ی بهبود سئو سایت خود موفق باشید. در کل Ahrefs برای تحلیل و بررسی بکلینکهای سایت اصلی و رقبا، رتبه بندی کلمات کلیدی و یافتن برخی مشکلات سئو سایت مورد استفاده قرار می گیرد.
چون این تحقیق به ما کمک میکند تا شناخت بهتری نسبت به مخاطبان کسب کرده و اهداف خود را متناسب با آن ها تنظیم کنیم. در واقع شانس موفقیت یک برنامه هدفمند، بیشتر از یک پروژه پیچیده و نامنظم است. تحلیل سایت رقبا یکی از مهمترین مراحل در بهبود استراتژیهای بازاریابی دیجیتال است. با استفاده از ابزارهای معرفیشده در این مقاله، میتوانید عملکرد سایت خود را در مقایسه با رقبا بسنجید و بهترین استراتژیها را برای بهبود رتبهبندی سایت خود به کار بگیرید. امیدواریم که این مقاله به شما در شناسایی رقبا و استفاده از ابزارهای تحلیل سایت رقبا کمک کرده باشد و بتوانید از آنها به بهترین شکل ممکن بهرهبرداری کنید. با استفاده از AIOSEO میتوانید به سادگی دریابید که رقبا چگونه بهبود ترافیک ارگانیک خود را مدیریت میکنند و از چه استراتژیهایی برای بهبود رتبهبندی در نتایج جستجو استفاده میکنند.
ما برای استعدادها و تخصص منحصر به فرد هر یک از اعضای تیم ارزش قائل هستیم و ابزارها و منابع مورد نیاز برای رشد و پیدایش پتانسیل کامل اعضا را فراهم می کنیم. ما با هم، استراتژیها و راهحلهای متناسب با اهداف مشتریانمان را ایجاد خواهیم کرد و آنها را به سوی رشد سوق میدهیم. گوگل سرچ کنسول به عنوان یک ابزار ضروری برای هر وبسایت به شمار میآید که به دنبال بهبود حضور آنلاین و جذب ترافیک بیشتر است. در صورتی که بخواهید از امکانات بیشتر این سایت استفاده کنید، باید برای خرید اکانت اقدام کنید. شما با نصب این افزونه در مرورگر خود می توانید اطلاعاتی نظیر دامین آتوریتی و پیج آتوریتی را تشخیص دهید؛ به این افزونه، Mozbar گفته می شود. لازم به ذکر است که برای استفاده از این وب سایت باید از فیلتر شکن استفاده کنید.
این ابزار غیر رایگان است اما برخی از امکانات آن به صورت رایگان نیز قابل استفاده است. از جلسه 2 تا جلسه 22 قراره درباره سایت الکسا و آموزش اون با هم صحبت کنیم. اما به صورت اجمالی در این اینجا یک معرفی کوتاه از ویژگی های الکسا بهتون میگم. این سوالات به شما کمک می کند تا استراتژی رسانه های اجتماعی خود را بسازید. همچنین گاهی اوقات ممکن است گروهی از لینک های رقیب به شما ایده ای از مسیری سئو را بدهند. در پلتفرم Inlinks داده های هدف کاربر و ویژگی های پیشنهاد موضوع کاملاً منحصر به فرد هستند.
در دنیای دیجیتال امروز، تحلیل رفتار کاربران در سایتها اهمیت بسیار زیادی برای صاحبان کسب و کارها دارد. از طرف دیگر، ابزارهای زیادی برای انجام این کار طراحی شدهاند که ماتومو یکی از محبوبترین آنها است. این ابزار قابلیتهای رایگان و منحصربهفرد زیادی دارد که در عین حفظ حریم خصوصی کاربران، مزایای دیگری را نیز در اختیار شما قرار میدهد. به همین دلیل هم خیلی از افراد آن را ابزار جایگزین گوگل آنالیتیکس میشناسند. استفاده از این ابزارها به شما کمک میکند تا محتوای سایت خود را از نظر استفاده صحیح از کلمات کلیدی بهینه کنید و از مشکلاتی مانند کیورد استافینگ جلوگیری کنید. ابزارهایی مانند Yoast SEO، SEMrush، Ahrefs، Screaming Frog و Google Search Console میتوانند در شناسایی و رفع مشکلات کیورد استافینگ مفید باشند و به بهبود سئو سایت شما کمک کنند.
در این آنالیز شما باید به رمزگشایی لینکها، محتواها و تکنیکهای سئوی درون صفحهای بپردازید. آنالیز رقبا در سئو یک تکنیک طلایی است که اطلاعات کاملی از فعالیتهای رقبا در اختیار شما قرار میدهد. یکی از قسمت های بسیار مهم در آنالیز محتوای سایت، بررسی عناوین و توضیحات متا صفحات می باشد. عناوین و توضیحات متای صفحات اهمیت زیادی برای گوگل دارد؛ چرا که این دو مورد می تواند نقش زیادی در جذب مخاطب داشته باشد. در واقع انتخاب درست عناوین و متا دیسکریپشن، این امکان را به شما میدهد تا بدون صرف هزینه برای تبلیغات، محتوای خود را به کاربران سطح وب معرفی کنید.
URL ها را در SimilarWeb تایپ کنید و نمای کلی از بازدید ماهانه و سایر آمارهای آنها خواهید داشت. همیشه چیزی وجود دارد که می توان آن را بهبود بخشید تا نتایج بهتری کسب کرد و از رقبا جلوتر ماند. استراتژی های بازاریابی مبتنی بر داده مانند تجزیه و تحلیل رقابت کلمات کلیدی SEO می تواند به شما کمک کند تاکتیک هایی را یاد بگیرید که برای رقبای شما مفید هستند و از این دانش در کمپین های SEO خود استفاده کنید. می توانید از Brand24 برای ردیابی تعداد منشن شدن های هر کلمه کلیدی از جمله نام برند رقیب خود استفاده کنید. یکی از کامل ترین ابزارها برای آنالیز کامل سئو سایت که باید با آن آشنایی داشته باشید، ابزار ahref است. البته اگر به دنبال ابزار رایگان تحلیل seo رقبا هستید، این ابزار مناسب نیست.
سالهاست که وقتی صحبت از سئو و تحلیل رقبا به میان میآمد، Ahrefs به عنوان یک مرجع در نظر گرفته میشد، اما در سالهای اخیر، پلتفرمهای دیگری نیز شروع به فراگیر شدن کردهاند. WebCEO به دلیل قابلیت های قدرتمند گزارش دهی و ابزار تولید سرنخ (Lead)، انتخابی عالی برای آژانس های دیجیتال مارکتینگ در تجزیه و تحلیل رقبا است. به عنوان مثال، SpyFu هم کلمات کلیدی ارگانیک و هم کلمات کلیدی پولی که رقبای شما هدف قرار داده اند را به شما نشان می دهد. دلیلی وجود ندارد که کلمات کلیدی را که آنها در بحث PPC استفاده می کنند را شما در سئو هدف قرار ندهید. شما حتی می توانید برای سرعت بخشیدن به فرایند تولید محتوا از دستیار نوشتاری مجهز به هوش مصنوعی Frase استفاده کنید. این دستیار، جملات و پاراگراف ها را برای شما تکمیل می کند و پیشنهادات و بازخوردهایی را به صورت فوری برای بهبود کارتان به شما ارائه می دهد.
جت سئو ابزاری مفید برای بدست آوردن رتبه سایت در گوگل، برطرف کردن مشکلات سئو، تحقیق کلمات کلیدی و نظارت دقیق بر وضعیت سایت است که به وبمسترها کمک میکند تا رتبه گوگل خود را بهبود بخشند. جت سئو یک ابزار آنالیز سئو سایت جامع است که با توجه به نیازهای مدیران سایتهای ایرانی، تحلیل و طراحی شده است. در حال حاضر ابزار تحلیلی جت سئو به صورت رایگان ارائه شده و پیوسته امکانات جدیدتری به آن اضافه خواهد شد. شما هم میتوانید همین حالا به صورت 7 روز رایگان مشکلات سئو سایت خود را با جت سئو بررسی کنید. رقابت برای جذب توجه کاربران و بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو به شدت افزایش یافته است. هر وبسایتی برای موفقیت نیاز دارد که درک کاملی از رقبا و عملکرد آنها داشته باشد.
با نگاهی به گزارشی که این ابزار دربارهی کلمات کلیدی به شما میدهد، به راحتی میتوانید کلماتی را پیدا کنید که رقبای شما روی آنها کار نکردند و تبلیغات هم نرفتند. یعنی این ابزار کار ابزارهایی که keyword Gap را پیدا میکنند هم انجام میدهد. Serpstat پلتفرم کامل و بسیار حرفهای برای تحلیل و بررسی وبسایت و تمام رقبایش است. از مزیتهای مهم این ابزار کامل و جامع بودن گزارشهای آن و همچنین بصریسازی بسیار جذاب اطلاعات و دادههاست. Authority Score برای کارشناس سئو هر سایتی بسیار بسیار مهم و کمککننده است. چون او را از بررسی کردن مجموعهای از اطلاعات و دادههای جزئی بینیاز میکند و به او تصویری کلی از کیفیت و اعتبار هر یک از وبسایتهای رقیب میدهد.
اما بخش Keyword Gap این نرمافزار به شما این اجازه را میدهد که ۵ کلمه کلیدی خود را با سایت رقیب مقایسه کرده و نقاط مشترک خود را شناسایی کنید. این کار باعث شناسایی کلمات کلیدی میشود که سایت رقیب از آنها بهره برده و شما از آن غافل بوده اید. در این بخش اطلاعاتی مانند کلمات کلیدی استفاده شده توسط سایت رقیب، تعداد کل لینک های خارجی و داخلی موجود در صفحه، بررسی رفتار سایت رقیب در استفاده از ویژگی ALT تصویر و تگ های H۱ و H۲ نمایش مییابد. پس میتوان محتوا و دادههای سایت خود را با این اطلاعات از سایت رقیب، مقایسه کنید. حتی پیش نمایشی از عنوان و توضیحات متا آن سایت را برای شما نمایش میدهد. این اطلاعات به ظاهر ساده، می تواند کمک شایانی به بهبود سئو سایت شما کند.
این ها موضوعاتی هستند که حتما می بایست در مطلب سایت شما نیز مورد بحث قرار گرفته باشند. پس از وارد کردن دامنه سایت در SEMrush، وارد بخش On-Page SEO Checker شوید تا مشکلات محتوای سایت را شناسایی کرده و اصلاحات لازم را انجام دهید. این متن تجربه کاربری ضعیفی ارائه میدهد و توسط گوگل بهعنوان اسپم شناسایی میشود. فرید تشیعی، متخصص سئوی تکنولایف، در وبینار رایگان تریبون قرار است تجربیات خود در استفاده از دادهها برای بهبود استراتژیهای سئویی را بیان کند و با مطالعه موردی چند پروژه این مفهوم را توضیح دهد. از دید من اسکریمینگ فراگ برای درآوردن وضعیت سئو داخلی یک سایت، یکی از بهترین ابزار هاست.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/