هدایای تبلیغاتی نیاز حفظ بازار

مصرف کننده و یا مشتری به صورت کلی تر، ترجیح میدهد خریدهای آیندهی خود را نیز از همان مارکی که اکنون استفاده می کند انجام دهد، و استفاده از برند فعلی با دوام و ادامه دار خواهد بود. حتی با این کار، هدایا میتوانند جایگزین مناسبتری برای کارت ویزیت باشند، که بسیار مقرون به صرفه و ماندگارتر نیز خواهند بود. هدایای تبلیغاتی بسیار سخاوت مندانه و لاکچری، مثل خودرو و یا یک سفر ویژه، همیشه مورد سوء ظن قرار دارند پس باید در تهیه ی آن ها بسیار با احتیاط عمل شود، چون بعضی از قوانین مالی و مالیاتی اجازه ی اهدا و حتی دریافت این نوع هدایای تبلیغاتی را به بعضی شرکت ها و سازمان ها نمی دهد. اهدای هدایای تبلیغاتی می تواند فاصله ی بین شما و مشتریان یا شرکای تجاری تان را از میان بردارد، بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی، حتی اگر در دو قاره ی مختلف زندگی کنید. البته راه های زیادی برای نشان دادن اهمیتی که برای مشتریان و شرکای تجاری خود قائلیم وجود دارند.

هنگامی که هدیه ی تبلیغاتی شما در زمانی مناسب به دست مخاطب مورد نظر می رسد دروازه های نوینی از رابطه به روی او و شما گشوده می شوند و وی به احتمال بسیار زیادی به دنبال آن خواهد بود تا مذاکرات تجاری و شغلی اش را با شما گسترش دهد تا به این ترتیب جوابی مناسب و درخور برای کادوی شما ارائه داده باشد. روش های زیادی برای نگهداری مشتری وجود دارد اما بهترین روش ارائه هدایای تبلیغاتی کاربردی و خلاقانه و ماندگار می باشد. این تصویر با گذشت زمان و رفتارهای متنوع مارک در اذهان مشتریان به وجود می اید. از آنجایی که هدیه دادن همواره به عنوان یکی از روش های جلب نظر و وفاداری مشتریان بوده است، زیرانداز تبلیغاتی یکی از روش های هوشمندانه تبلیغات خواهد بود. در حقیقت، با بالا بردن اطلاعات مشتریان از برند، آنان قادر خواهند بود مارک را تحت شرایط متنوع تشخیص داده و آن را به یاد داشته باشند.

این روش تبلیغاتی با ایجاد حس نیک، برند شما را به شیوهای بسیار مطلوب و دلخواه به مخاطب معرفی میکند.هزینهبر بودن تبلیغات بر هیچکس پوشیده نیست، اما میزان هزینه در هر روش متفاوت خواهد بود. برخی ترجیح میدهند از روشهای پر هزینهای مانند تبلیغات در تلویزیون استفاده کرده و برخی دیگر ترجیح میدهند به سراغ تبلیغات در فضای مجازی بروند اما تاثیر هدایای تبلیغاتی معمولا بیشتر از سایر روشها است. هر چقدر مخاطبان تصویر جذاب تر و مثبتتری نسبت به یک مارک در ذهن خود ساخته باشند، محصولات آن مارک را به سایر مارک های مشابه ترجیح خواهند داد. اگر در حال بازاریابی یک تجارت فنی هستید یا اخیراً کار خود را شروع کردهاید، سرمایهگذاری در هدایای تبلیغاتی جدید میتواند یک اتفاق مهم برای تجارت شما باشد و ممکن است برای شما تعجبآور باشد. اگر هدایای تبلیغاتی شخصی سازی شوند مارک شما تقویت خواهد شد. اگر هدایای سازمانی شخصی سازی شوند مارک شما تقویت خواهد شد.

هدایای سازمانی دادن می تواند پلی برای به وجود آوردن رابطه ای نزدیک تر و صمیمی تر باشد. هدیه دادن می تواند پلی برای به وجود آوردن رابطه ای نزدیک تر و صمیمی تر باشد. هدیه ای که مفهوم خاصی برای آنان در پی خواهد داشت. علاوه بر ارسال هدایای تبلیغاتی به مشتریان، کارکنان پایه ای ترین سرمایهی یک تجارت یا سازمان هستند، بدین سبب ارسال هدایای تبلیغاتی برای مناسبتهای متفاوت میتواند قدردانی و تشکر شما را به آنها انتقال دهد. هدایای تبلیغاتی اهدا کردن، شما را از رقبا متمایز خواهد کرد. هدایای تبلیغاتی کالا هایی هستند که به وسیله ی یک شرکت و یا شخص به سه گروه مشتری ها، کارمندان و تامینکنندگان اهدا میشود، این هدایا به طور معمول شامل لوگو یا شعار مارک اهداکننده هستند و اکثرا در نمایشگاهها، کنفرانسها، در دیدار با مشتریان بالقوه، عید ها و در زمان ترفیع یا افزایش رتبهی کارمندان سازمان به آنان اهدا میشوند. لیوان زیبا و رنگارنگ می تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ویژه و منحصر به فرد برای مشتریان مکرر شما در نظر گرفته شود. همانند فنجانی که قهوه خود را با آن میل می کنید یا برق لبی که باعث کاهش درد شما می شود هدایای تبلیغاتی مناسب و کارآمد باعث می شوند عادات روزمره شما برایتان دلچسب شود.

دیدگاهتان را بنویسید