هدایای تبلیغاتی صدرا

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب یک هدیه تبلیغاتی مناسب این است که اگر قصد تبلیغات با کیفیت را دارید سعی نمایید چیزی که مورد نیاز افراد می باشد و روزمره از آن استفاده می نمایند را به آن ها هدیه دهید.این امر موجب رضایت مشتری از شما همچنین تبلیغات شما در همه جا می شود. معمولا طرح این سررسیدها، طرحهای ایرانی و اسلامی است و برای شرکتهایی که در حوزههای فرهنگی و دینی فعالیت دارند بسیار مناسب است. طبق گزارش های آماری نشان می دهند چیزی در درحدود ۷۶٫۱ درصد افرادی که هدایای تبلیغاتی حتی کوچکی دریافت کرده اند تا حداقل ۱۲ ماه نام آن سازمان یا شرکت را به یاد می آورند ولی چیزی در حدود ۵۱ درصد افرادی که تبلیغات در سطرح شهر در قالب چاپ تراکت ، چاپ بنر ، تبلیغات تلویزیون نیز می بینند به مدت یک هفته آن تبلیغات را به یاد خود دارند که در مقایسه با آن روش اصلا مقرون به صرفه و کاربردی نمی باشد. اگر محصولاتی تولید میکنید که توسط تعمیرکاران و نصابان استفاده میشود، میتوانید با یک ترفند در خرید هدایای تبلیغاتی، نفوذ برند خود را گسترش دهید.

این فلش ها، گاها به همراه جعبه های شیکی به مشتریان ارائه می شوند، به این ترتیب تاثیر گذاری آن ها بر مخاطب بیش تر می شود و نظر آن ها را بیش تر جلب خواهد کرد. مواردی مانند رنگ، فونت و سایز نوشته ها در این زمینه تاثیر گذار می باشند. بسیاری از شرکت ها وجود کارت ویزیت پر زرق و برق را یکی از عوامل هدایای تبلیغاتی و به نوعی یک شیوه تبلیغاتی قلم دار نمی کنندارائه کارت ویزیت به یک مشتری اصلا نمی تواند مفید و نام و برند شرکت شما را به یادماندنی بکند زیرا وجود کارت ویزیت برای معرفی چند لحظه ای کاربرد دارد و برای اینکه مدت ها این کارت ویزیت برای کسی مورد استفاده قرار بگیرد کاربرد ندارد. یک تبلیغ در تلویزیون یا بیلبورد در سطح خیابان ها به سرعت در عرض چند ثانیه از چشم شما رد میشود.اما هدایای تبلیغاتی برای اغلب اوقات مورد استفاده قرار میگیرند و جلوی چشم مخاطبین شما قرار می گیرد. این روش تبلیغ برای معرفی محصولات آموزشی بیش تر کارایی دارد.

طبق تحقیقات به عمل آمده بیش از ۵۰ درصد مردم از کیسه های تبلیغاتی برای مصاف شخصی خود استفاده می کنند که همین آمار سبب میشود وجود این کیسه ها بسیار برای شرکت های تبلیغاتی و سازمان ها بسیار بااهمیت باشد. همانطوری که گفته شد ۸۹ درصد افرادی که هدایای تبلیغاتی می گیرند آن هدیه را تا دو سال به خاطر می آورند. هدیه تبلیغاتی از این نظر هم مزیتهایی نسبت به روشهای دیگر دارد؛ زیرا در صورت کیفیت بالای هدیه تبلیغاتی، تا ماهها یا سالها میتواند مورد استفاده قرار گرفته و بازدهی طولانی مدت برای شما به ارمغان آورد. با این حال، اطمینان حاصل کنید که کالاهای تبلیغاتی که قرار است به مشتریان خود بدهید باید دارای استانداردهای و کیفیت بالایی باشند. هر محصولی که برای مصرف کنندگان مفید باشد، نام تجاری شما در ذهن آنها تداعی میشود. اگر در حال بازاریابی یک تجارت فنی هستید یا اخیراً کار خود را شروع کردهاید، سرمایهگذاری در هدایای تبلیغاتی جدید میتواند یک اتفاق مهم برای تجارت شما باشد و ممکن است برای شما تعجبآور باشد. این روش ها کمپین بازاریابی شما بسیار تقویت می کند و بر روی مخاطبان هدف بسیار تاثیر خواهد گذاشت. باشد. حتی اگر قصد دارید به مدیران بالارتبه این هدیه را تقدیم کنید، خودنویسهای محبوب زیادی در بازار یافت میشوند که با زیبایی خیره کننده خود، افراد را تحت تاثیر قرار میدهند.

پاسخهای احساسی و رفتاری نسبت به دریافت چنین هدایایی به مراتب بیشتر از هزینهای است که برای هدیه شده است. از طرفی دریافت هدایای تبلیغاتی از جانب مخاطب سبب وفاداری به شما می شود، این اتفاق حتی با دریافت یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت نیز محتمل است و نیازی به دادن هدایای تبلیغاتی گران قیمت و خاص نیست. به عنوان مثال وقتی شما یک فنجان ساده ای را هدیه می دهید در طول روز هر زمانی که مشتریان شما یک فنجان میل می کنند به یاد سازمان یا شرکت شما می افتند. بله، درست متوجه شدید ایده خلاقانه و پرطرفدار هدایای تبلیغاتی یکی از روش های تاثیر گذار مهم در دنیای مارکتینگ ها و انواع روش های بازاریابی است که در سال های مختلف مورد توجه اغلب برندها قرار گرفته و هنوز هم به عنوان یک ایده جذاب و تاثیر گذار در صنعت تبلیغات مارکتینگ های مختلف شناخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید