هدایای تبلیغاتی ارزان و شیک ماهورگیفت (جدیدترین هدایای 1401)

امروزه شاید بتوان گفت که هدایای تبلیغاتی یکی از عوامل اثرگذار در مسیر جذب مشتری محسوب می گردد که اثر زیادی در به خاطر سپردن محصول یا خدمات دارد. بنابراین کسب و کارها می توانند از محصولات خود یا سایر کالاهای جذاب که می تواند مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کار جذب نماید. فروشگاه اینترنتی سنپن ضمن عرضه تنوع بالایی از هدایای تبلیغاتی، خدمات تکمیلی هدایای تبلیغاتی را نیز ارائه میدهد. هدایای تبلیغاتی به گیرندگان کمک میکند تا شرکت شما و محصولات یا خدماتی را که ارائه میدهید، هنگامی که هنگام استفاده از رایگان از خدمات دائماً به آنها یادآوری میشود، به خاطر بسپارند. چرا که آنان نیز خودشان از وضعیت هدایا باخبر هستند و تنها هدیه تبلیغاتی آنان را خوشحال می کند که متفاوت و خاص باشد . آیا می خواهید هدایا را برای مشتریان خاص خود تهیه کنید و یا برای مشتریان عموم؟ البته هزینههای بیمه و پاداش و دیگر هزینههای استخدام را نیز محاسبه کنید!

استخدام پیک موتوری: اگر شما بهعنوان یک کسب و کار، در سازمان یا شرکت خود پیک موتوری دارید، میتوانید برای ارسال هدایا از پیک موتوریهای خودتان استفاده کنید؛ اما اگر پیک موتوری ندارید میتوانید تعدادی پیک موتوری برای این منظور استخدام کنید؛ اما آیا این کار مقرونبهصرفه است؟ تبلیغات به معنای رفع مشکلات بازاریابی است، اما به تنهایی همه ی راه حل نیست. در مرحله افول یا افت محصول، هر نوع فرآیند تبلیغاتی شما موجب تسریع مرگ محصول یا برندتان می شود، شما تا نقطه مشخص شده در چرخه PLC می توانید از تبلیغات و ابزارهای موثر آن بهره جویید و پس از آن هر تلاش تبلیغاتی که فاقد مزیت رقابتی و ارزش افزوده به محصول یا برند باشد، سرعت افول را افزایش می دهد. همیشه مشتریان خود را درجه بندی کنید و از چندین نوع هدیه تبلیغاتی استفاده نمایید. با توجه به چرخه و نمودار فوق به سادگی می توان به این استنباط رسید که قبل از هر فرآیند تبلیغاتی، جایگاه برند و محصول در بازار هدف را باید مشخص نمایید تا ابزار، شکل و پیام تبلیغات در راستای هدف، تعیین شده باشد.

بر اثر همین برداشت و انتظار ناصحیح از کارکردهای تبلیغات، متاسفانه برخی از سازمان ها و شرکت ها، با فشار بر رسانه های تبلیغاتی و بالاخص رسانه های شهری و ملی در تلاش هستند تا بیشتر از قبل بفروشند در حالیکه ابزارهای ارزان قیمت، موثرتر و ماندگارتری را در اختیار دارند که می توانند ضمن تاثیرگذاری بیشتر، به شکلی مداوم رشد صعودی فروش را تجربه نمایند. هدایای تبلیغاتی بسیار سخاوت مندانه و لاکچری، مثل خودرو و یا یک سفر ویژه، همیشه مورد سوء ظن قرار دارند پس باید در تهیه ی آن ها بسیار با احتیاط عمل شود، چون بعضی از قوانین مالی و مالیاتی اجازه ی اهدا و حتی دریافت این نوع هدایای تبلیغاتی را به بعضی شرکت ها و سازمان ها نمی دهد. پر رنگ ترین تاریخچه بهره گیری از هدایای تبلیغاتی در ایران به اواخر حکومت قاجار و اوایل حکومت پهلوی باز می گردد که سالنامه و دفترچه های تبلیغاتی و کاربردی را منتشر و به مخاطبین خود اهدا می نمودند.

در سال ۱۹۰۴، دوازده تولید کننده کالاهای تبلیغاتی اولین انجمن تجاری این صنعت را تاسیس کردند که امروز این انجمن بین المللی هدایای تبلیغاتی با عنوان (Promotional Products Association International) PPAI به عنوان مرجع بازار قرار گرفته است و در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار عضو جهانی دارد و نماینده صنعت محصولات تبلیغاتی بیش از ۲۲ هزار توزيع کننده و حدود ۴۸۰۰ تولید کننده است. واضح است که در هیچ کدام از مکتب های بازاریابی به صورت مستقیم هدف تبلیغات را توسعه و افزایش فروش قلمداد ننموده اند و مهمترین ابزار برای ارتقاء فروش را Promotion (تبلیغات پیشبرد فروش) محسوب می نمایند. طراحی چاپ شده بر روی هدیه باید به شکلی باشد که محصول را تبدیل به یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه کند تا بتواند در همان نگاه اول توجه مخاطب را به سمت خود جلب کند. توجه داشته باشید که بزرگ یا گران بودن یک هدیه تبلیغاتی نمی تواند دلیلی بر کارا و مناسب بودن آن باشد؛ به عنوان مثال یک خودکار کوچک می تواند از یک تندیس گرانقیمت، ارزشمندتر و مفیدتر باشد. اوایل قرن نوزدهم، تقویم ، خط کش یا کالاهای چوبی تبلیغاتی وجود داشت، اما تا آن زمان عملا صنعت سازماندهی شده ای برای هدایای تبلیغاتی وجود نداشت و کسی این موارد را هدایا نمی نامید.

دیدگاهتان را بنویسید